道ばたの日記帳 ~SWEET MEMORIES~
最近、旅に出たいです。
スポンサーサイト
--年 --月 --日 (--) --:-- | 編集
why,or why not
2006年 05月 14日 (日) 21:28 | 編集
ええっと、ひぐらしのく頃に。
祟殺し編、暇潰し編終わりました。
要するに、前半は全編終わったわけです。

いやぁ、祟殺し編はむちゃくちゃ良かった。
四編の中で一番お薦めですね。

だって祟り編の内容が


重い


それに


超怖い


さらに


推理不能


っていうコンボなわけで。


寝不足MAXな今日この頃。




糸冬!
To get my happiness I found out everything

But had I nothing to be blamed or accused of

The sound of footsteps are getting louder everyday

Then I wanted to fly, there was no time

I want to be river in life, to be myself always

I was asking but I will be alive

Give me a reason why now, do I act in this way?

Oh judge me, to be guilty, tonight in through all those scenes

Tell me why, why now do I fly anywhere to live

Maybe I hope and innocence feel, let it so be
スポンサーサイト
Comment
この記事へのコメント
To get my happiness I found out everything

But had I nothing to be blamed or accused of

The sound of footsteps are getting louder everyday

Then I wanted to fly, there was no time

I want to be river in life, to be myself always

I was asking but I will be alive

Give me a reason why now, do I act in this way?

Oh judge me, to be guilty, tonight in through all those scenes

Tell me why, why now do I fly anywhere to live

Maybe I hope and innocence feel, let it so be

私の幸せを得るために、私はすべてがわかりました

非難されるか、非難される、しかし、私何

足音で丈夫なものは、毎日より大きくなっています

そして、私が飛行機で行って欲しくされて、時間がありませんでした

私は人生における川でありたいです。そして、常に私自身です、

私は尋ねていました、しかし、私は生きています

すぐに理由をください、私はこのように行動しますか?

ああ、全てのそれらの場面を通して今夜、有罪であるために、私を中で裁いてください

理由を私に話して、なぜ現在、私は生きるためにどこでも飛ぶ

多分、私は期待するでしょう、そして、無実感じはそれをとてもあるようにしました

2006/ 05/ 16 (火) 23: 18: 32 | URL | x霊幻x # SDi6wVpo[ 編集 ]
翻訳サイトかな?ご苦労様っす。
サイト使うと微妙に意味が違うからなぁ・・・
英語ってむずかしー。
2006/ 05/ 17 (水) 20: 23: 58 | URL | ノア # mQop/nM.[ 編集 ]
コメントを投稿する
URL :
コメント :
パスワード :
秘密 : 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
copyright (C) 道ばたの日記帳 ~SWEET MEMORIES~ all rights reserved.
designed by polepole...

